Pranamat: podpora življenju z dobrodelnimi pobudami
Pranamat, blagovna znamka, ki spodbuja zdrav in trajnosten življenjski slog, svoje vrednote, skrb in podporo širi tudi zunaj svojih izdelkov. Že vrsto let sodelujemo v dobrodelnih akcijah. Tukaj je nekaj pobud, na katere smo lahko ponosni tako mi kot naše stranke.
Darovanje krvi: rešujemo življenja, tudi po tri naenkrat
Podjetje Pranamat v okviru stalnega sodelovanja z latvijskim državnim centrom za krvodajalstvo spodbuja svojo skupnost in podpornike k darovanju krvi. Pobuda "Daruj kri, reši 3 življenja" poudarja pomen krvodajalcev in ozavešča, da ima lahko že eno samo darovanje krvi velik vpliv in potencialno reši tri življenja. Ponosni smo na svoj prispevek k temu pomembnemu namenu in cenimo zavezanost blagovne znamke Pranamat dobrobiti družbe.
Podpora boju proti raku dojk: skupna prizadevanja
Pranamat verjame v podporo tistih stvari, pobud in dejanj, ki pozitivno vplivajo na življenja mnogih. Blagovna znamka je aktivno sodelovala pri dobrodelnem dogodku, namenjenem ozaveščanju in podpori bolnicam z rakom dojke. Z objavo na Instagramu https://www.instagram.com/p/CFz236Nl7Wb/ smo izpostavili pomen zgodnjega odkrivanja malignih obolenj in s tem podprli skupnost, ki nudi pomoč preživelim in preživelim rakom dojke.
Dražba posebej oblikovanih izdelkov za plemenit namen
V drugi topli pobudi je Pranamat prispeval k dobrodelni dražbi, ki jo je organiziral https://www.lacasadimatteo.it/. Dražili so posebej oblikovane izdelke, ki kažejo na predanost blagovne znamke izdelkom in poudarjajo, da je njihova uporaba dobra za vse razsežnosti življenja. Ta pobuda je blagovni znamki Pranamat omogočila, da pomembno prispeva k doseganju cilja in pomaga tistim, ki pomoč potrebujejo.
Pranamat se zaveda odgovornosti, ki jo ima do družbe, in si prizadeva uporabiti svojo platformo za spremembo. S temi dobrodelnimi pobudami blagovna znamka dokazuje svojo zavezanost izboljšanju življenj in pozitivnemu vplivu na svet. Ko Pranamat nadaljuje svojo pot, ostaja za vedno zavezan vključevanju sočutja in družbene odgovornosti v vsak vidik svojega poslovanja.